fredag 30 september 2011

Siffror

Ja då var det dags för vägning igen, och när jag ställde mig på vågen såg jag väldigt många siffror för den kunde INTE bestäma sig! Allt mellan 88 och 90 kilo visades men så pass stor självinsikt har man ju att fyra kilo på en vecka... nej, tror inte det va! Flyttade den och då stannade den på en siffra direkt och dessutom var mer i fas med sanningen. Så, minus 1,1 denna veckan :-) Nu har jag 1,2 kilo kvar tills min vikt börjar på 8!!!!!!! Nu jävlar!

Köpte dock en ny våg idag, och imorgon ska jag väga mig på båda för att jämföra, har fått för mig att dom inte kommer visa samma vikt... Återstår att se! Och om dom nu inte visar samma så hoppas jag den nya visar mindre än den gamla ;-)

P.S 2003 hade jag en toppnotering på min vikt och nu är det 21,9 kilo mindre på min kropp sen dess! D.S

1 kommentar:

  1. Otroligt att du har fått bort alla de kilona! Snart känner vi inte igen dig:-)

    SvaraRadera