söndag 18 september 2011

Ja nu verkar det ha lossnat!

Var minus på vågen i torsdags och jag har inte lagt på mig under helgen (vilket jag brukar göra)!!

Var ute på min 5 kilometers runda i lördags och joggade så mycket som möjligt, vilket inte är så långa sträckor men jag gör vad jag kan. Igår kändes det i kroppen vilket gjorde att jag tog en mindre runda men joggade då med :-) Var ju kalas på eftermiddagen så kände att jag vill ha rört på mig på dagen iaf.

Blev lite mer tårta än planerat och det blev ingen bra mat på kvällen... Men man kan inte vara duktig alltid!

Ikväll blir det 5 kilometers rundan igen! Längtar dock tills jag får tillbaka min mobil så jag kan köra Spotify och Runkeeper igen. Har lånat en telefon men den saknar minneskort och tydligen kan man inte köra Spotify då...

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar