onsdag 25 maj 2011

YES!

Utmaning gick vägen! Fyra veckor med minus! :-D

Nu är det 4,8 kg kvar tills åttiotalet är tillbaka... och hur nära är inte det???

Dock fick jag en riktig dipp i humöret igår. Blev väldigt ledsen när man är på Väla för att hitta kläder till ett kundmöte och kommer fan (rent ut sagt) inte i en storlek mindre än vad man hade förra året då man vägde över tio kilo mer!!! De kläder jag har hemma redan är för stora så jag får inte ihop det.... :-( Tråkigt är det iaf och tårarna rann.

Så trött på att det bara finns ett visst utbud för att man är större. Vill kunna välja det jag vill ha, inte det som funkar för att jag inte har något annat val...

Men men... får väl försöka att inte deppa ihop helt. Men varför ska man ha så svårt för att själv se förändringarna??

Må väl!

1 kommentar:

  1. Det är skit med kläder så fort man passerat 44 :( Astradigt!!! Ibland dagdrömmer jag om att starta en butik med kläder för oss med lite mer former och mer smak än xltn, bib & generous kan erbjuda.. Kram och lycka till med vikten!

    SvaraRadera