söndag 8 maj 2011

Helgen....

Gick väl inte som planerat precis.... Men den var trevlig iaf :-)

Festen i lördags.... ja du... åt inga chips eller så men alkoholen blev mer än vad som var planerat. Dock inte mitt fel ;-)
Igår blev det potatisgratäng och senare glass... Men får se till att motionera innan det är dags för vägning så ska det nog gå vägen. :-) Hoppas ju på att min utmaning inte behöver en omstart! 4 veckor med minus!

Funderar lite på att ändra vägningsdag, min väninna M väger sig på fredagar så hinner man rätta till helgens misstag. Tycker det låter rätt bra. Får fundera lite till tror jag.

Måste verkligen komma igång med motionen igen. Simma känns lite tråkigt nu när vädret är så fint dock. Synd för det är vääääldigt bra träning.
Men det kommer nog dagar med dåligt väder också.

Jag hoppas verkligen vv kommer med en app! Mobilen har man alltid med sig men inte en dator...

1 kommentar:

  1. Såg nu att du börjat skriva här igen! Du är duktig, kämpa på!
    Kan du inte satsa på promenader? Fungerar inte det med pollen nu eller kan du medicinera dig? Det är ju underbart nu att motionera med promenader=)

    SvaraRadera