torsdag 5 maj 2011

För min egen del

Tänkte jag skriva här igen.
Sen vem som läser, det återstår att se :-)

För lite över en vecka sedan skrev jag in mig på viktväktarna online. Har tyvärr inte tid att gå på möten med tanke på fotoklubben.
Första veckan gick kanon och jag har en utmaning, minus på vågen i fyra veckor i rad. Dock kommer första prövningen imorgon när Hjärtat mitt ska ha utflyttningsfest. Men det ska gå det med!

Igår var dock ingen bra dag. Lyckades hålla mig på banan men det krävdes ansträngning. Var off i humöret, när jag kom hem från jobb var jag trött och hungrig och behövde inom Konsum. Där kunde det gått fel. Var såååå sugen på allt som inte är bra men stålsatte mig, handlade det jag skulle, sen gick jag hem och gjorde mig en fruktsallad. Men jag var sur resten av kvällen ändå... Märkligt hur påverkad man är av mat och sug efter onyttigheter.

Fyller i checklistan som jag ska, dock önskar jag att det fanns en app till detta! Hemma måste datorn igång eftersom det inte funkar på iPaden eftersom det är flash. :-( På jobb är den ju alltid igång så det är inga konstigheter men med tanke på dagens telefoner och prylar borde dom gjort en icke flashbaserad version. Har nästan aldrig datorn igång hemma... I-landsproblem? Javisst!

Det får räcka för idag. Återkommer efter helgens prövningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar