måndag 16 maj 2011

Helgerna

Har faktiskt gått förvånande bra...

Denna helgen blev det kinamat, inga konstigheter, och framförallt, inget friterat. Biopopcorn, men det var ju också lätträknat. Sen på lördagen köpte jag lite godis, och ja, fjuttiga 180 g godis var ju en hel del points men jag hade "råd" till det. :-) Sen struntade jag i att räkna in den låååånga promenaden det blev i lördags. Tycker veckobonusen räcker gott. Maten i lördags, vi åt grillspett och potatisgratäng men även det föll inom ramarna. :-)

Måste säga att jag är lite förvånad över hur lite sug jag haft efter allt som är onyttigt. Som godis och chips. Har klarat mig väldigt bra på popcorn, gurkstavar och vv:s egna chips.

Min utmaning löper på bra, ser ut att bli ännu ett minus denna veckan.

Ska bara komma igång med motionen lite bättre. Har slackat av där...

1 kommentar:

  1. Så skönt att du verkar ha hittat "din melodi" nu, kämpa på!

    SvaraRadera