lördag 21 januari 2012

Suck

Ja det blev en STOR besvikelse igår när jag ställde mig på vågen. Efter två veckors intensivt (ja i mina mått räknat) tränande så får jag ett plus på vågen! Ja det finns säkert bra förklaringar till det men min hjärna fattar inte det så kvällen slutade i tårar... Efter några sms fram och tillbaka med en väninna så kom jag fram till att inte väga mig över huvud taget på ett par veckor. Ska inte väga mig för än sista resultatet av Rivstarten ska in. Bara mäta mig. Är alldeles för fixerad vid vågen...

Nåväl, känns lite bättre idag och jag trotsade snö och blåst och begav mig ut på en jogg/rask/intervall runda. Dock fick det bli försiktiga intervaller eftersom det bitvis var halt.
Invigde min mössa, inte så snygg men perfekt! Inte för varm och inte för kall!



Som sagt, man är inte så snygg i den ;-)

2 kommentarer:

  1. Vid träningsvärk binder man vätska och väger mer...

    SvaraRadera
  2. Söta du, inte ska du vara ledsen! Fortsätt kämpa, skulle du inte få de resultat du vill så får du hitta en ny väg:-) Men motion är ju det enda som med säkerhet är bra, så fortsätt med det! Kram

    SvaraRadera