söndag 8 januari 2012

Egoboost!

Jag var i Bergshamra som ligger utanför Norrtälje i helgen, och jag och min väninna åkte till ett ställe som heter Tuns som skulle vara som ett litet Ullared. Just det vet jag inte om jag kan hålla med om men är väldigt glad att vi åkte dit! För jag åkte där ifrån med en vinterjacka i storlek 40!! :-D

Den storleken på jacka har jag nog inte haft sen tio år tillbaka.....!

Idag börjar Rivstarten för min del. Förra veckan hade vi semester och sen då en helg med god mat och god dricka, men trots det hade jag faktiskt gått ner lite när jag hoppade på vägen idag :-)

1 kommentar:

  1. Härligt med helger etc men rätt skönt med struktur på mat & motion igen ;-) Grattis till storlek 40!! Sanlöst vilken skillnad det gör med lite minus på vågen :)

    SvaraRadera